شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

آگاهي از وضعيت ترافيک تهران با اپليکيشن نقشه

نقشه تهران

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۰۰


اپليکيشن «نقشه رسمي ترافيک تهران» به صورت آنلاين و آفلاين، اطلاعات مربوط به ترافيک معابر اصلي تهران را در اختيار کاربر قرار مي دهد.

وايمکس نيوز- به دليل جمعيت بسيار بالاي کلان شهر تهران و ترافيکي که هر روز با آن روبه رو هستيم، استفاده از نقشه اي که اطلاعات ترافيکي خيابانهاي شهر را ارائه دهد، امکاني بسيار مناسب و ضروري به نظر مي رسد.

اين امکان با طراحي و توليد اپليکيشن نقشه ترافيک تهران براي کاربران موبايل فراهم شده و آنها مي توانند به صورت آنلاين و حتي آفلاين از وضعيت معابر شهر اطلاع يابند.

امکان آفلاين بودن اين اپليکيشن، اين امکان را فراهم مي کند که کاربر براي مشاهده نقشه هيچ هزينه اي براي اينترنت خود پرداخت نکرده و صرفا، اطلاعات ترافيکي را از سرور شرکت کنترل ترافيک تهران دريافت مي کند که حدود 3 کيلوبايت حجم دارد.

مشاهده ترافيک معابر تنها با دانلود 3 کيلوبايت، جستجوي آفلاين، دريافت مسير از طريق ناوگان حمل و نقل عمومي و مسيريابي خودرو با توجه به وضعيت ترافيک از جمله امکانات اين اپليکيشن است.

اين نرم افزار کاربردي حاوي لايه هاي بيشتر شامل محدوده طرح ترافيک، طرح زوج و فرد، جايگاه هاي سوخت، مناطق شهرداري، مراکز خدمات شهري نظير پارکينگ ها، بليط الکترونيک و بانک شهر و همچنين بيمارستان ها است. با فعال کردن هر کدام از اين لايه ها، اطلاعات مربوط به آنها به نقشه اصلي اضافه خواهد شد و کاربر به سادگي مي تواند آنها را مشاهده کند.

اين اپليکيشن با حجم 6 مگابايت به صورت رايگان با نام «تهران ترافيک» قابل دانلود است.

 

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو